Bezorgen

Hier lees je hoe en wanneer wij de producten bezorgen.

Wij bezorgen met gespecialiseerd meubeltransport door heel Nederland.

Landelijke bezorging

Wij leveren door heel Nederland. Woon je op een van de Waddeneilanden? Vraag dan een offerte aan, voor vervoer naar de Waddeneilanden zijn er afwijkende bezorgtarieven. 
Wij leveren in dit geval jouw bestelling af bij één van de bedrijven aan de kust, die je bestelling naar het eiland vervoeren. De kosten hiervan zijn niet inclusief, je ontvangt een rekening van het betreffende bedrijf.

Wij leveren deuren via Swijnenburg Transport. Accessoires worden vaak geleverd via PostNL. 

Bezorging op afspraak

Onze transporteur neemt contact met jou op om een afspraak te maken voor de bezorging. Bezorging vindt altijd plaats op een werkdag (maandag t/m vrijdag), dus niet op zaterdag of zondag.

Aflevering op begane grond

Alle bestellingen worden op de begane grond afgeleverd. Als je in een flat of appartement op een hogere verdieping woont, wordt je bestelling beneden in de hal afgeleverd.

Bezorgkosten

De bezorgkosten zijn € 54,95 (met uitzondering van de Waddeneilanden).

Je kunt uiterlijk 48 uur van te voren je bezorgafspraak verzetten. Als je de bezorgafspraak later dan 48 uur van te voren verzet wordt er €50,- extra in rekening gebracht.

Heb je een afspraak gemaakt met onze transporteur en ben je op het moment van afspraak niet thuis? Dan wordt ook € 50,- extra in rekening gebracht. Jouw bestelling moet dan opnieuw opgeslagen en bezorgd worden.

Bezorging per post

Wanneer je losse accessoires bestelt, versturen wij deze met PostNL. Je ontvangt hiervoor geen track en trace.

Losse accessoires nasturen
Moeten er losse accessoires nagestuurd worden? Dan reken wij daar € 15,- voor.  

Wilt u graag wat de verwachte levertijd is van uw deur? Neem dan contact op met onze klantenservice

Reload 🗙